Vacature Change Manager Customer Service

Change Manager Customer Service in s-Gravenhage

NL

    • Operatie

      Alles over Operatie

    • Operatie

      Alles over Operatie

    • Operatie

      Alles over Operatie

    • Operatie

      Alles over Operatie

  1. Change Manager Customer Service

Geplaatst op 4 juni 2024

Change Manager Customer Service

  • Hybride
  • 37 uur per week
  • Junior/medior/senior
  • HBO/WO
  • Commercie
  • € 4280 - € 6062 per maand

"Ben je op zoek naar een rol waarin je actief kunt bijdragen aan een het creëren van een onderscheidende klantbeleving voor PostNL haar zakelijke klanten? Word Change Manager Customer Service bij PostNL en lever een essentiële bijdrage aan het optimaliseren van de klantreis!"

Change Manager Customer Service

Daarom kies je als Change Manager Customer Service voor PostNL

Zichtbaar werk: jij zorgt voor een continue verbetering van de 'klantreis' van PostNL's zakelijke klanten door bij te dragen aan digitale oplossingen en nieuwe inzichten te leveren vanuit klantdata. Door jouw inzet is en blijft PostNL de favoriete bezorger van de grootste webshops in het land.
Uitdaging: op inspireerde wijze ga je leiding geven aan een "implementatieteam" en samen zorgen jullie ervoor dat de behoeftes en wensen van PostNL haar zakelijke klanten op de juiste wijze vertegenwoordigd worden.
Goede sfeer: samen met je collega's werk je in een informeel maar altijd uiterst professioneel team!

Dit is jouw rol

Op basis van data bepaal je het gedrag van de klant en aan de hand van KPI's, zoals de Net Promotor Score (NPS), initieer je verbeteringen in de klantreis. Digitalisering is een belangrijk aandachtspunt in de customer journey van onze zakelijke klanten. Als Change Manager Customer Service is het dan ook jouw taak om, samen met je collega's, de klantreis nog verder te verbeteren, bijvoorbeeld door middel van slimme digitalisering. Zo heeft ons implemenatieteam recentelijk door middel van Robotic Process Automation (RPA) een tool ontworpen waarmee klanten op een efficiëntere manier vermiste pakketverzendingen kunnen melden bij onze Customer Service collega's. De eerste concrete applicatie hebben we tot stand gebracht in nauwe samenwerking met twee van onze klanten. Inmiddels maken 7 van onze key accounts al gebruik van deze tool. Aan jou de taak om als project lead deze succesvol bewezen use-case uit te rollen naar 30 andere eCommerce klanten en verder! Dit alles zorgt voor tevreden klanten en voor een kostenbesparing, in een competitieve markt waar de druk op kosten hoog is. In deze rol initieer, leid en neem je deel aan tal van andere projecten en implementatietrajecten, altijd op het snijvlak van IT, Digital (AI), Data & Customer Service. En allemaal met als doel om een nog bredere glimlach te toveren op het gezicht van onze zakelijke klant!

Jouw collega's

Je gaat aan de slag binnen de afdeling Customer Care Zakelijk. Deze afdeling draagt bij aan digitale oplossingen, levert inzichten vanuit data en draagt actief bij aan het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening. Binnen de afdeling Customer Care Zakelijk geef je leiding aan een bevlogen en gezellig implementatieteam dat bestaat uit een tiental collega's. Samen met je collega's zorg je ervoor dat PostNL het bedrijf met de hoogte NPS in de logistieke markt blijft door de klant ervaring nog verder te verbeteren.

Hier kom je terecht

Wij zijn PostNL. En samen met jou blijven we de favoriete bezorger. Dagelijks maken we 1,2 miljoen mensen blij met het bezorgen van bijzondere momenten. Dat kunnen we alleen dankzij jou en ons team mogelijk maken.

Dit bezorgen we jou

  • Een salaris (in schaal 11) tussen de €4.280,- en €6.062,- bruto per maand o.b.v. 37 uur afhankelijk van jouw ervaring;
  • 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen bij fulltime dienstverband;
  • Een collectieve zorgverzekering en pensioenregeling via het PostNL pensioenfonds;
  • Doorgroeimogelijkheden en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Kantoorlocatie in Den Haag met uitstekende ov-bereikbaarheid en de mogelijkheid om plaats- en tijdsonafhankelijk te werken.

Samenvattend herken je jezelf in het onderstaande profiel:

  • Minimaal HBO/WO werk- en denkniveau met een achtergrond in bedrijfskunde, econometrie, commercie of marketing.
  • Je hebt bijvoorbeeld een achtergrond in de IT-consulting of bij een corporate zelf, als Project Manager, Implementation Consultant of Service Delivery manager.
  • Affiniteit met IT, Data en AI is essentieel. Vraag jij je ook af wat we allemaal kunnen met dingen als robotics en ChatGPT? Dan zit je in deze functie goed.
  • Je beschikt over uitstekende (IT) project management skills en hebt een bewezen track record in het analyseren en verbeteren van klantbehoeftes;
  • Je bent goed in het analyseren van (klant)data en hebt affiniteit met een digitale aanpak;
  • Ervaring met het modeleren van bedrijfsprocessen, Customer Journey Mapping of de implementatie van Customer Journeys is een pre;
  • Ervaring met Agile development teams is een pre.

Nog wat laatste post ...

We nodigen je dan ook van harte uit om te solliciteren met je CV en motivatiebrief. Wil je eerst toch nog wat meer te weten komen over deze functie of PostNL? Dat kan! Neem dan contact op met de recruiter van deze functie, ).



Functie:change manager customer service
Startdatum:05-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4280 – 6062
Uren per week:37 – 37

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met PostNL via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Delftkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de delftkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures delft
  2. Change Manager Customer Service PostNL 05-06-2024

Bekijk ook andere vacatures