Informatie voor commissieleden Reageren op normontwerpen, aanbestedingen en NTA's
TaalNL
Werk mee aan de ontwikkeling van normen
Certificering & keurmerken
Werken bij
Normen altijd up-to-date met Connect
Bij kunt u zoeken op o.a.:
Ik zoek een
Financieel Medewerker Crediteuren
De afdeling Financiële administratie is het financiële hart van . Het team beheert de crediteuren-, debiteuren-, inkoop- en grootboekadministratie, en is daarmee onlosmakelijk verbonden met de hele organisatie. De tien medewerkers zorgen onder andere voor het tijdig en nauwkeurig verwerken van facturen, zowel uitgaand als inkomend. Ook staan ze klaar bij financieel-administratieve vraagstukken. De ambitie is om - net als in de hele organisatie - de komende tijd alle processen in kaart te brengen en die vervolgens te verbeteren.
Wil je hieraan bijdragen? Bij zijn we op zoek naar een financieel medewerker crediteuren. In deze rol ben je samen met een collega verantwoordelijk voor alle inkomende facturen. Jij zorgt ervoor dat ze goed verwerkt worden. Dat betekent soms ook dat je zaken tot op de bodem uitzoekt. Ook help je collega's bin en buiten de afdeling met vragen over het systeem dat we gebruiken (SAP). Bij (complexere) vraagstukken neem jij het voortouw. Vind je het ook leuk om over procesverbeteringen na te denken? Daar krijg je de ruimte voor, jouw ideeën zijn welkom.
Wat krijg je?
Wat doe je?
Wat doet een Financieel Medewerker Crediteuren bij ?
Als financieel medewerker crediteuren bij ben je allround inzetbaar in het team, maar heb je wel specifieke verantwoordelijkheden. Zo verwerk en beheer je met je directe collega alle inkomende inkoopfacturen. Deze worden meestal geboekt op basis van inkooporders en goederenontvangsten in SAP of rechtstreeks op het grootboek met een kostenplaats. Als zaken niet duidelijk zijn, zoek jij ze tot op de bodem uit. Ook maak je betaalruns aan. Alles met het doel dat facturen goed verwerkt en tijdig betaald worden.
Je werkt samen met je negen collega's van de afdeling Financiële administratie, maar ook met anderen bin én buiten . Die help je bijvoorbeeld met vragen over het systeem. Bij complexere vraagstukken neem je het voortouw en zorg je voor een goede afloop. Ook monitor je de openstaande postenlijsten en betreffende tussenrekeningen én ben je het eerste aanspreekpunt voor leveranciers.
Naast deze werkzaamheden krijg je bij ook de ruimte om mee te denken over procesverbeteringen, en om die uit te voeren.
"De afdeling Financiële Administratie is verre van een eiland bin . We zijn met alle afdelingen verbonden en dat maakt het werk ook zo leuk. is groot genoeg om vernieuwend te zijn en om (ontwikkel)kansen te krijgen, maar ook klein genoeg om te weten wat er overal speelt. Ik krijg ruimte van mijn leidinggevende, maar geef die óók aan mijn team. Natuurlijk stemmen we wel samen af, maar heb je bijvoorbeeld verbetervoorstellen? Die zijn van harte welkom. En last but not least: de arbeidsvoorwaarden zijn hier erg goed. Dat komt omdat we een goede werkprivébalans belangrijk vinden."
Mariló Scheele hoofd afdeling Financiële Administratie
Hier herken jij jezelf in
Je bent nauwkeurig, gedreven en scherp. Ook heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel: je begrijpt dat jouw werkzaamheden invloed hebben op die van collega's, en andersom. Verder:
is opgericht in 1916 ter ondersteuning van normalisatieprocessen. Dit doet door gezamenlijke afspraken te maken met belanghebbende partijen, waaronder bedrijven, overheden, ngo's en start-ups. Deze afspraken worden ook wel normen of 'best practices' genoemd. Normen bevorderen innovatie, duurzaamheid, veiligheid, efficiency en internationale handel, zowel op nationaal als op internationaal niveau. Die afspraken worden gemaakt in (inter)nationale normencommissies; hiermee is het kennisnetwerk voor normontwikkeling en -toepassing. Daarnaast ondersteunt de toepassing en het gebruik van normen in de praktijk, bijvoorbeeld door trainingen en praktijkgidsen aan te bieden.
beheert ruim 34.000 normen. Dit zijn de in Nederland aanvaarde internationale (ISO en IEC), Europese (EN) en nationale normen (). Deze zijn allemaal verkrijgbaar bij , al dan niet als losse norm of in abonnementsvorm via Connect. Ook faciliteert de ontwikkeling en het beheer van certificatieschema's. certificeert zelf niet, maar fungeert als onafhankelijk platform om certificatieschema's op te zetten en te beheren.
is een non-profit stichting, heeft 300 medewerkers en een netwerk bestaande uit bijna 5.500 commissieleden.
Mijn
ma-vr van 8.30-17.00 uur
Functie: | financieel medewerker crediteuren |
Startdatum: | 28-04-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2754 – 3864 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Stichting Koninklijk Nederlands Normalisatie Instituut via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Delftkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de delftkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Delft via Delftkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Delftkrant.nl.
© Delftkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.
Laatste blogartikelen