Weet jij altijd de antwoorden op de vraag: "Wie, wat, hoe en waarom?" Dan ben jij de Functioneel beheerder van de customer service!
Je hebt ervaring als functioneel beheerder of kent de workflow in TOPdesk en denkt graag mee over de visie van applicaties in het domein van de gebruiker!
Het betekent dat je ervaring hebt met procesoptimalisatie en het ontwerpen van de optimale werkwijze. Ook signaleer je functionele wensen van key-users, analyseer je incidenten en draag je oplossingen aan, en breng je met je adviezen verbeteringen aan.
En zo draai je met jouw kennis en ervaring de wereld 360 graden rond naar de mensen die hulp het hardst nodig hebben!
Functie: | Functioneel beheerder - Customer Service, Applicatie Beheerder - Customer Service |
Startdatum: | 07-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3000 – 4500 |
Uren per week: | 32 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Independent Recruiters via Ina.11089.572@independentrecruiters.aplitrak.com of 06-57651926. Of bezoek hun website http://www.independentrecruiters.nl.
Deel de vacature:
Redactie Delftkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de delftkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Delft via Delftkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Delftkrant.nl.
© Delftkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.
Laatste blogartikelen