Heb je een achtergrond in HR en goede administratieve vaardigheden? Dan is werken bij de HR afdeling van IKEA Delft de plek voor jou!
Wat ga je doen:
Wie ben jij:
Hoe kan jouw dag eruit zien?
Het is maandagochtend en om 08:30 begint jouw service duty. Je zit bij de HR desk en bent beschikbaar om alle vragen van managers en co-workers zo goed mogelijk te beantwoorden. Vragen lopen uiteen van “Ik kan niet meer bij mijn loonstroken” tot aan “Ik wil graag intern solliciteren, hoe moet ik dit doen”. Gelukkig sta je er niet alleen voor want je bent onderdeel van een HR team bestaande uit staffplanners, HR generalisten en natuurlijk mede HR administrator collega’s.
Ondertussen open jij de HR mailbox. Het is weekend geweest dus er staan 40 mails op je te wachten. Je begint aan de eerste. Het is een mail over het aanvragen van een NS businesscard. Je HR administrator collega komt ook binnen en hebt een kort overleg over de taakverdeling. Je wordt onderbroken door een co-worker die zijn pas is vergeten. Je loopt mee om het kluisje te open. Eenmaal terug op je plek gaat de telefoon. Er is nieuwe medewerkers kleding geleverd. Het staat klaar bij de laadzone. Je trekt je gele vest aan en je gaat op zoek naar de net geleverde kleding. Zonder dat je het door hebt is het alweer 11:30. Het is lunchtijd.
Jouw middag is voor deze dag vrij invulbaar. Ga je aan de slag met de mailtjes, mutaties of verder met het project waar je in zit?
17:00 uur alweer. Time flies when you’re having fun! Gelukkig werk je deze zaterdag ook de HR duty. Dan heb je wat meer tijd om andere zaken op te pakken en kan je genieten van de donderdag vrij.
Lijkt je dit een mooie uitdaging? Dan nog even deze laatste check:
Wat kun je van IKEA Delft verwachten?
Een kleine greep uit onze arbeidsvoorwaarden:
Over IKEA
IKEA is wereldleider op het gebied van woninginrichting en is trots op haar waarden en Zweedse cultuur. Bij IKEA geloven we in de kracht van velen. We zijn samen beter en sterker. Wie we ook zijn, we creëren als één team, waarbij iedereen een gelijkwaardige rol speelt. Het is een plek waar elk individu wordt verwelkomd. Waar we elkaar ondersteunen om nieuwe uitdagingen aan te gaan, te leren en het goede voorbeeld te geven. Zodat we samen het beste uit ons werk kunnen halen.
Ontdek samen met ons de mogelijkheden voor een loopbaan in een inspirerende werkomgeving binnen een internationale context. Een plek waar ondernemende mensen de ruimte krijgen om te doen waar ze het beste in zijn. Er zijn volop mogelijkheden om samen te groeien.
Bij IKEA Delft werken zo’n 850 enthousiaste medewerkers die elke dag hard samenwerken om onze klanten te inspireren en goede wooninrichting oplossingen te bieden.
Geïnteresseerd?
Solliciteer dan met motivatiebrief en CV via deze site.
Als je door de eerste screening heen komt, wordt je uitgenodigd voor een gesprek.
Heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met Laura via 06-50157594 (je kunt bellen of whatsappen)
Bij IKEA staan klanten centraal. Onze klanten komen op diverse tijden, waaronder op de avonden, in de weekenden, op feestdagen en tijdens schoolvakanties. IKEA verwacht van jou dat jij er bent als onze klant er ook is, uiteraard in goed overleg.
Functie: | Administratieve medewerkers, algemeen |
Startdatum: | 26-4-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 36 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Inter IKEA Group via laura.hagen-game@inter.ikea.com of Laura Hagen-Game. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Delftkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de delftkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Delft via Delftkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Delftkrant.nl.
© Delftkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.
Laatste blogartikelen