Vacature Inval Klantenservice

Inval Klantenservice in Delft

Per direct, op basis van een oproepovereenkomst, minimale beschikbaarheid van 8 uur in de week.

Wij zijn DOK

DOK is de openbare bibliotheek van Delft. Wij zijn trots op onze historie, onze stad en wat we daarbinnen samen met vele partners bereiken. Er werken bijna 90 enthousiaste collega's samen met meer dan 200 betrokken vrijwilligers. DOK werkt vanuit de overtuiging dat iedereen kan groeien. Daarbij zijn de vijf kernwaarden "inspirerend, plezier, daadkracht, samen en nieuwsgierig" leidend.

Zo herken je ons

Wij zijn DOK, de bibliotheek van Delft. Waar iedereen welkom is en iedereen zich op zijn gemak voelt. Waar je gratis naar binnen loopt en waar altijd wat leuks te doen is. Bij ons kom je elkaar tegen en ontdek je altijd iets nieuws. En dat op verschillende plekken in Delft. Bij DOK is lezen leuk. Maar DOK doet véél meer dan je denkt. Bij ons kun je niet alleen boeken lenen over bijna alles; we helpen je ook graag een stapje verder in onze vestigingen en op alle scholen. Door kunst en cultuur laten we kinderen de wereld ontdekken. Volwassenen helpen we met de Nederlandse taal en digitale vragen. Wij geloven dat iedereen er plezier in heeft om zichzelf te ontwikkelen. Alles wat we doen, doen we samen: met jou en met allerlei partners in Delft. Zo zorgen we er met elkaar voor dat iedereen kan groeien.

Hoe ziet jouw werk eruit?

Het betreft een invalfunctie op zowel de volwassenen- en jeugdafdeling als bij onze klantenservice. Ben je ingedeeld bij DOK Voorhof, dan zijn deze drie onderdelen gecombineerd. Bij DOK in OPEN sta je tijdens een dienst op één van de drie afdelingen. Nadat je ingewerkt bent, ben je dus multi-inzetbaar en weet jij alles van DOK!

Op de volwassenen- en jeugdafdeling geef je advies over de collectie, zorg je dat de boeken en de rest van de afdeling er netjes uitzien en weet je goed door te verwijzen. Als gastheer/vrouw van de afdeling ben je verantwoordelijk voor een prettige sfeer voor alle bezoekers. Zo zorg je ervoor dat iedereen met een glimlach en het juiste boek naar huis gaat. Ook bij de klantenservice ben je het visitekaartje van DOK. Hier beantwoord je bijvoorbeeld verschillende vragen, sluit je abonnementen af en verwijs je door.

Uren en rooster

Als invalmedewerker word je benaderd om in te vallen op de diensten van collega's die ziek zijn. Ook kun je zelf proactief inschrijven op diensten van collega's die met vakantie gaan.

Op de volwassenen- en jeugdafdeling werken wij met diensten van 4 of 8 uur. Deze diensten vallen binnen de openingstijden van DOK, maandag t/m zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur. Bij klantenservice zijn de diensten 4 tot 8 uur en start de ochtenddienst om 09.00 uur. Ook invallen in het weekend hoort er dus bij.

Wij verwachten jou minimaal 8 uur in de week te kunnen bieden, mogelijk meer. In de periode mei t/m augustus zoeken we iemand wie 14 uur in de week kan werken vanuit een vast rooster.

Wat breng je mee

Onze kernwaarden: inspirerend, plezier, daadkracht, samen en nieuwsgierig passen bij jouw persoonlijkheid, waardoor je een goed visitekaartje bent binnen en buiten DOK.

Innovatief je hebt een proactieve, open houding met goede luistervaardigheden. Je bent goed in staat om door te vragen en actief mee te denken. Daarnaast ben je nieuwsgierig naar ontwikkelingen in de bibliotheekbranche en volgt deze. En je weet in te schatten welke ontwikkelingen voor DOK interessant zijn.

Plezier je hebt een positieve, opgewekte uitstraling en een verzorgd uiterlijk, je voelt je verbonden met het werk en met de collega's en straalt dit ook uit.

Samen je bent communicatief vaardig, je bent in staat informatie te halen en brengen tussen de verschillende afdelingen. Je weet verbinding te leggen tussen de verschillende afdelingen/vestigingen en hoe je deze verbinding kan gebruiken om de service van DOK naar een hoger niveau te brengen.

Nieuwsgierig je bent servicegericht, je vindt het belangrijk dat de bezoekers optimaal geïnformeerd worden over wat DOK te bieden heeft. Daarbij heb je oog voor hun (onuitgesproken) wensen.

Daarnaast ben je digitaal vaardig en in staat om ons computersystem eigen te maken. Ten slotte ben je flexibel beschikbaar en bereid om je minimaal acht uur in de week in te schrijven op diensten.

Wat bieden wij jou?

DOK is een organisatie waarin iedereen welkom is en zichzelf kan zijn. Als werkgever geloven we er bovendien in dat we met inclusie beter kunnen presteren als taal- en cultuureducatiecentrum van en voor de stad. We zien de verscheidenheid aan achtergronden en perspectieven die Delft rijk is, graag terug in het medewerkersbestand van onze bibliotheek.
DOK biedt in de eerste instantie een arbeidsovereenkomst (oproepbasis) voor een periode van 6 maanden. De arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO Openbare Bibliotheken en de functie wordt afhankelijk van kennis en ervaring gewaardeerd in schaal 6 € 2318,- tot € 3114,- bruto per maand (exclusief 8% vakantietoeslag en 4% eindejaarsuitkering) op basis van 36 uur.

Stuur je antwoorden en CV t.a.v. uiterlijk 30 april a.s. naar . Vermeld in de onderwerpregel dat het gaat over de vacature Inval advies- en klantenservice. Heb je inhoudelijke vragen? Stuur een mailtje met je telefoonnummer naar en er wordt contact met je opgenomen.



Functie:inval klantenservice
Startdatum:18-4-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vrijwilliger
Salaris:3114 – 3114
Uren per week:14 – 14

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Stichting DOK via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Delftkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de delftkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures delft
  2. Inval Klantenservice Stichting DOK 18-04-2024

Bekijk ook andere vacatures