Junior Accountmanager
Help je onze klanten graag aan excellente service? En ben je best competitief? Start jouw avontuur als junior accountmanager bij TOPdesk.
Wat ga je doen als junior accountmanager?
Je bent het aanspreekpunt voor (potentiële) klanten en volgt leads op. Leads komen binnen via verschillende kanalen. Zo kan een (potentiële) klant een e-book of online demo omgeving downloaden, een prijsindicatie aanvragen of simpelweg bellen! Jij volgt deze aanvragen en belletjes op, kwalificeert de leads en plant vervolgens een afspraak in voor een accountmanager buitendienst uit je team. Wordt er een deal gesloten? Dan zorg jij dat alles rondom het aankoopproces zo prettig mogelijk verloopt. Van afspraken tot een kloppende offerte.
Je werkt in jouw team nauw samen met accountmanagers en marketingspecialisten, want je ondersteunt de business unit marketeer met het bereiken van potentiële klanten, het organiseren van evenementen, community-bijeenkomsten, uitdenken van advertising en PR. Samen met je sector ontdek je waar de kansen liggen en hoe je deze het best kunt benutten! Hoe je dit vorm wil geven is aan jou, je krijgt bij TOPdesk veel vrijheid om je eigen pad te bewandelen in je eerste baan als accountmanager.
Waar kom je terecht?
Als junior accountmanager kom je terecht in een multidisciplinair team met collega's van sales, support, consultancy en customer succesmanagers. Dit team vertegenwoordigt een bepaalde klantgroep en is hierin gespecialiseerd. Denk bijvoorbeeld aan klanten uit de sector zorg, onderwijs, rijksoverheid, lokale overheid, industrie of zakelijke dienstverlening. Het voordeel? Je hebt veel kennis van je doelgroep. Je werkt op het hoofdkantoor in Delft. Hier heerst een open cultuur waarin je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt. Benieuwd of TOPdesk bij jou past ?
Ben jij wie wij zoeken?
Hier doe je het voor
Enthousiast geworden?
Heb je al een voorkeur voor een sector? Geef ook dat dan vooral aan.
Tips voor je brief? We vinden het belangrijk dat je klantgericht, leergierig en competitief bent. We horen daarom graag, aan de hand van een voorbeeld, wat deze competenties voor jou betekenen. We zijn natuurlijk ook benieuwd waarom je op precies deze functie reageert en waarom je graag bij TOPdesk wilt werken.
Vragen
Neem dan contact op met Isabel Boekestein via .
Functie: | accountmanager |
Startdatum: | 14-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vrijwilliger |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met TOPdesk via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Delftkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de delftkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Delft via Delftkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Delftkrant.nl.
© Delftkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.
Laatste blogartikelen