Vacature Junior Event Coördinator

Junior Event Coördinator in Delft

Junior Event Coördinator

  • 32-40
  • Junior functie
  • HBO
  • 2800 - 5000
  • Delft

Word jij enthousiast van een evenement concept uitdenken tot het in de puntjes goed uitvoeren? Draai je je hand niet om voor last-minute grote veranderingen of snelle keuzes maken? Organiseer dan mee aan al onze events voor klanten en prospects: van een netwerk borrel voor klanten in het hoger onderwijs, tot op tour door Nederland gaan met TOPdesk on tour.

Wat ga jij doen als Junior Event Coördinator?

Bij TOPdesk organiseren we veel verschillende evenementen of nemen deel aan beurzen, om onze klanten te ontmoeten en met elkaar te verbinden of juist nieuwe klanten te bereiken.

Je start als junior event coördinator en ondersteunt daarbij onze huidige event coördinator. Dat betekent dat je wordt meegenomen in het organiseren van al onze evenementen voor klanten en prospects en daar ook meehelpt. Zo doe je ervaring op, waardoor je na een paar maanden zelf ook verantwoordelijk bent voor een aantal kleinere evenementen. Denk aan een netwerkborrel voor een kleine groep klanten of onze populaire applicatiebeheerderdagen.

Na zo'n 2 jaar ervaring opdoen ga je uiteraard meer verantwoordelijkheid krijgen en ben jij in de lead voor het organiseren van een groot evenement voor bijvoorbeeld al onze Healthcare klanten of organiseer je samen met jouw collega's TOPdesk on Tour.

Je zult veel samen met andere collega's uit het marketing team werken. Zo denk je met de content marketeer na over welke content je voor, na en tijdens het evenement wilt delen. Of je stemt met de customer marketeers in het team af hoe je de belangrijkste thema's voor klanten terug laat komen in jouw evenement.
Ook onderhoud je nauw contact met sales-collega's voor een dag op de beurs, stemt af met de standbouwer of andere leveranciers én zorgt ervoor dat onze klanten de juiste informatie over het evenement ontvangen.

Je regelt alles tot in de puntjes voor onze evenementen: de aankleding van een ruimte, het regelen van de catering, het regelen van sprekers en collega's en een laatste check op de presentaties die worden gegeven.

We vinden het belangrijk dat onze collega's goed voorbereid het podium op stappen voor een presentatie tijdens onze evenementen. Op termijn kun jij hier ook een meer adviserende rol in krijgen: komt het verhaal goed over, hoe ziet de presentatie er uit of kunnen we de spreker vol vertrouwen op het podium laten shinen.

Werken in evenementen is geen typische 9 tot 5 baan: rondom beurzen of grote events zul je veel werken. Uiteraard is er daarna ook alle ruimte om bij te komen en op te laden.

Waar kom je terecht?

Op ons hoofdkantoor in Delft, in het Nederlandse Marketing team. Een groep bestaande uit verschillende marketeers met een focus op klanten, online marketing en events. Het is een e nthousiast en ambitieus team vol vak-idioten: met altijd nieuwe out-of-the-box ideeën en gedreven om onze doelen te halen.

We zijn verantwoordelijk voor alle marketing: een nieuwsbericht over TOPdesk in het AD, een post op LinkedIn, een Google advertentie, het leukste eindejaarscadeau voor onze klanten of een groot event in de Kuip. Daarnaast werken we ook nauw samen met onze sales-collega's.


Ben jij onze nieuwe Junior Event Coördinator?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt organisatietalent: je krijgt energie van dingen regelen én doet dat goed
  • Je kunt gestructureerd werken
  • Je hebt oog voor detail: je ziet het direct als een logo scheef staat.
  • Je bent communicatief sterk: je weet hoe je jouw stakeholders op de hoogte moet houden en je weet onze leveranciers duidelijk te briefen en aan te sturen
  • Je bent stressbestendig: last-minute grote veranderingen of een wild idee van een collega? Jij regelt het.
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit in evenementen periode

Hier doe je het voor

  • Werken bij een van de leukste werkgevers van Nederland .
  • Bijdragen aan een internationaal, groeiend bedrijf.
  • Een salaris dat met je meegroeit.
  • Maandelijks € 50 vitaliteitsbudget.
  • Je eigen laptop: kies jij voor Windows of macOS?
  • 10 to Grow: tijd en budget voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Vrijwilligerswerk onder werktijd.
  • Betaald ouderschapsverlof.
  • 8 flexibele feestdagen in plaats van de officiële Nederlandse feestdagen.
  • Meer weten? Lees dan ons blog over alle perks of the job .

Solliciteren

Enthousiast geworden?

Tips voor je brief: we vinden het belangrijk dat je enthousiast en communicatief vaardig bent, en van organiseren houd. We horen daarom graag, aan de hand van voorbeelden, wat deze competenties voor jou betekenen. We zijn natuurlijk ook benieuwd waarom je op precies deze functie reageert en waarom je graag bij TOPdesk wilt werken.

Neem dan contact op met via .



Functie:event coördinator
Startdatum:27-04-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met TOPdesk via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Delftkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de delftkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures delft
  2. Junior Event Coördinator TOPdesk 27-04-2024

Bekijk ook andere vacatures