eXperITeXperIT
Junior Servicedesk Engineer (32-40 uur)
Ben jij die servicegerichte en beginnende techneut die we zoeken ter versterking van onze Servicedesk?
Iets over eXperIT
Wij zijn een flexibele IT-organisatie die bedrijven helpt in diverse sectoren met een breed scala aan diensten. Of een klant nu de gehele ICT aan ons uitbesteed of enkel een gedeelte, wij gaan altijd voor het maximale resultaat. Als Managed Service Provider (MSP) zijn we immers een ervaren partner in het opzetten, ondersteunen en onderhouden van betrouwbare en kwalitatieve ICT-oplossingen.
Middels met onze snelle en veerkrachtige serviceverlening krijgen klanten altijd de aandacht die ze verdienen. Zo kunnen zij zich focussen op de business en niet op de hulpmiddelen. De diversiteit van ons klantenbestand zorgt ervoor dat wij in staat zijn voor elke situatie altijd een passende oplossing te bieden.
Bij eXperIT staan we voor flexibiliteit, persoonlijke benadering, kwaliteit én eerlijke communicatie. We hechten veel waarde aan langdurige relaties met onze medewerkers én klanten. We groeien en zijn daarom op zoek naar een Junior Servicedesk Engineer.
Iets over jou
Je staat communicatief sterk in je schoenen en je haalt voldoening uit het telefonisch en per e-mail ondersteunen van klanten. Je vertaalt oplossingen op een begrijpelijke manier naar de klant, zowel in het Nederlands als in het Engels.
Je biedt dagelijks jouw expertise aan bij onze klanten en weet ze snel gerust te stellen met een klantgerichte houding. Je bent stressbestendig, punctueel en houdt je werkzaamheden netjes bij.
Wat ga je doen?
Als Junior Servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt waar onze klanten mee communiceren. Je komt je te werken in een gezellig en gedreven team waarbij je altijd uitmuntende IT-support levert voor allerlei verschillende klanten.
Je zorgt voor een correcte en vlotte registratie en afhandeling van de binnenkomende meldingen.
Je behandelt de vragen van de klant en probeert het probleem zo goed mogelijk op te lossen. Wanneer je zelf nog niet de kennis of de rechten hebt om het probleem meteen op te lossen zet je het ticket door naar de juiste oplosgroep of schakel je snel met een collega. Het uiteindelijke contact met de klant over de melding, blijft daarbij jouw verantwoordelijkheid. Je kan duidelijke taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden verwachten die naarmate je langer bij ons werkt automatisch groeien.
Wat breng je mee?
Wat bieden we jou?
Leuke extra's
Over eXperIT als werkgever
Wij geloven in het bouwen en onderhouden van een mooi team met fijne collega's die op elkaar kunnen rekenen. Transparantie is belangrijk en dat mag je dus ook van ons verwachten als werkgever. Wil je weten hoe? We vertellen je graag meer over hoe eXperIT kijkt naar goed werkgeverschap en hoe we dit hebben vormgegeven.
Kom jij ons toffe team versterken met jouw kennis en ervaring? Wij kunnen niet wachten je te ontmoeten! Kom gerust eens vrijblijvend kennis maken op ons mooie kantoor in Rijswijk of stuur direct je sollicitatie naar .
Functie: | servicedesk engineer |
Startdatum: | 28-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met eXperIT via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Delftkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de delftkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Delft via Delftkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Delftkrant.nl.
© Delftkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.
Laatste blogartikelen