Vacature Klantenservice medewerker Software (Delft)

Klantenservice medewerker Software (Delft) in Delft

Bedrijfsomschrijving

Het is een toonaangevend bedrijf dat cloudsoftware ontwikkelt voor kleine en middelgrote bedrijven, evenals voor hun accountants. Onze producten zijn ontworpen om bedrijfsprocessen te automatiseren, waaronder financiële en HR-processen, en bieden specifieke ERP-oplossingen voor diverse sectoren zoals handel, productie, projecten en bouw. Onze software biedt niet alleen tijdbesparing, maar ook diepgaand inzicht, waardoor onze klanten efficiënter kunnen werken, weloverwogen beslissingen kunnen nemen en kunnen blijven groeien.

Met een klantenbestand van meer dan 675.000 bedrijven, voornamelijk gevestigd in Nederland, België en Duitsland, hebben we een solide reputatie opgebouwd als betrouwbare partner in bedrijfssoftware. Ons bedrijf werd opgericht in 1984 en ons hoofdkantoor bevindt zich nog steeds in Delft. Dagelijks zetten meer dan 2.000 gedreven professionals zich in voor innovatie en het leveren van hoogwaardige diensten aan onze klanten.

Functieomschrijving

Ben jij klaar om onze klanten te ondersteunen en te helpen met hun vragen en uitdagingen? Als Klantenservice Medewerker Software sta je paraat om onze klanten te begeleiden bij het gebruik van de innovatieve software-oplossingen van onze opdrachtgever. Zelfs zonder boekhoudkundige kennis ben jij van onschatbare waarde, omdat we jou voorzien van een grondige training om uit te blinken in deze rol.

Wat ga je doen?

  • Beantwoorden van vragen die binnenkomen via de e-mail, telefoon en chat
  • Zoeken naar oplossingen voor gemelde problemen
  • Klanten adviseren over de nieuwste softwareoplossingen
  • Feedback van klanten delen met interne teams om de producten en processen te verbeteren

Hoe ziet jouw ontwikkeltraject eruit als Klantenservice medewerker Software:Je eerste jaar bij het bedrijf staat in het teken van leren en ontwikkelen. We bieden een uitgebreide onboarding en ondersteunen je bij het ontdekken van je talenten.In het tweede jaar is er een tal van mogelijkheden om door te groeien, bijvoorbeeld door je te specialiseren in een bepaald domein of het coachen van nieuwe medewerkers. Ook kun je deelnemen aan diverse projecten binnen customer support of andere afdelingen zoals consultancy, sales, marketing, product-organisatie, management of IT.

Functie-eisen

Wat verwachten wij van een Klantenservice medewerker Software?

  • Passie voor het helpen van mensen;
  • Beschikbaar voor 24-40 uur per week;
  • Aantoonbare ervaring in Klantenservice of software gerelateerde functie(s);
  • Vloeiende beheersing van Nederlands en Engels;
  • Proactieve houding en stressbestendigheid;
  • Minimaal een HBO-opleiding of een MBO4-diploma met 2 jaar relevante werkervaring.
Arbeidsvoorwaarden

Wat kan je verwachten in de rol van Klantenservice medewerker Software?

  • Een salaris van 2.450 tot 2600 euro per maand (o.b.v. 40 uur);
  • Een 13e maand, reiskostenvergoeding, en een thuiswerkvergoeding en thuisinrichtingsbudget;
  • 8% vakantietoeslag + Pensioenopbouw;
  • 27 vakantiedagen plus 3 "Giving Back Days" voor vrijwilligerswerk;
  • Dagelijkse toegang tot de sportschool;
  • Korting op een nieuwe (elektrische) fiets bij Fietsvoordeelshop.nl.


Functie:Informatieverstrekkers
Startdatum:3-5-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2450 – 2600
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gi Group via ashanti.ordonez@gigroup.com of #ERROR!. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Delftkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de delftkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures delft
  2. Klantenservice medewerker Software (Delft) Gi Group 03-05-2024

Bekijk ook andere vacatures