Vacature Locatiemanager Delft Campus

Locatiemanager Delft Campus in Delft

Als locatiemanager bij het bruisende Delft-Campus ben je de drijvende kracht achter een vloeiende coördinatie van de Hospitality-activiteiten van de gehele locatie. Je stuurt onder andere een team van twee receptioniste en twee cateringmedewerkers aan. Denk hierbij aan het voeren van bezetting/roosterindeling en functioneringsgesprekken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor veel operationele taken. Hierbij ben jij centraal aanspreekpunt voor iedereen binnen de Campus Delft waaronder medewerkers, sollicitanten, zakenrelaties en bezoekers. Ook ben jij aanspreekpunt voor alle externe contacten zoals;

leveranciers, cateringbedrijven en andere partners. Tevens ben je verantwoordelijk voor het inkoopproces van food en non-food benodigdheden. Dit omvat het identificeren van leveranciers, onderhandelen over prijzen en voorwaarden, het plaatsen van bestellingen en het beheren van de voorraad om ervoor te zorgen dat alle benodigdheden op tijd en binnen het budget worden geleverd. Met jouw sterke leiderschap en gestructureerd werken zorg jij ervoor dat alles soepel verloopt. Past procesmatigheid en rust behouden in stressvolle situaties bij jou? Durf jij de stap te nemen in dit vier verdiepingen tellend pand? Solliciteer dan direct en ga de uitdaging aan!

Wij bieden:

- 32-urige werkweek die een gezonde werk-privé balans waarborgt;

- Ervaring wordt beloond met een hoger salaris, dat in onderling overleg bespreekbaar gemaakt wordt. - Opleidingsmogelijkheden;

- Reiskostenvergoeding;

- Pensioenopbouw.

Wij vragen:

Als Locatiemanager spelen jouw leidinggevende skills en oog voor detail een cruciale rol. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Dus;

- Is coördineren en plannen helemaal jouw ding;

- Heb jij aantoonbare ervaring in een leidinggevende rol binnen de Hospitality-branche;

- Krijg jij energie van brandjes blussen? - Kennis van inkoopbeheer en ervaring met onderhandelingen met leveranciers.

Waar ga je werken:

Onze opdrachtgever is een IT bedrijf in Delft dat klanten begeleidt op hun reis naar een digitale onderneming. Ze streven naar constante kwaliteit, beveiliging, innovatie en adoptie in een steeds veranderende markt. Het bedrijf bestaat uit verschillende ondernemingen, elk met hun eigen specialisaties, die samen waardevolle collecties vormen om klanten op maat gemaakte oplossingen te bieden. Hun missie is om de meest relevante IT-dienstverlener van Nederland te worden



Functie:Administratief secretarissen en uitvoerende secretarissen
Startdatum:23-04-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:25 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Timing via mkbdenhaag@timing.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://www.timing.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Delftkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de delftkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures delft
  2. Locatiemanager Delft Campus Timing 23-04-2024

Bekijk ook andere vacatures