medewerker Frontoffice
18-4-2024
Kan jij je vinden in onze klantwaarden: persoonlijk, betrouwbaar, dichtbij en samen? En kan jij onze klanten persoonlijk benaderen en betrouwbare informatie geven? Sta jij dichtbij de belevingswereld van onze huurders en stakeholders om samen tot mooie oplossingen te komen? Dan zoeken wij jou! Maak het verschil en word medewerker Frontoffice.
Als medewerker Frontoffice ben je de stem van onze organisatie waar het om het eerste contact met onze huurders gaat. Jaarlijks vinden er meer dan 100.000 telefonische en digitale klantcontacten plaats. Vind je het leuk om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen, dan zijn wij op zoek naar jou.
Hoe ziet je dag eruit?
Je begint je dag met een kop koffie en even bijkletsen met je collega's. Om half negen beginnen we met een dagstart waarin de bijzonderheden van de voorgaande dag of andere zaken besproken worden. Omdat veel van onze klanten het nog steeds fijn vinden om persoonlijk contact te hebben, zit je vanaf 09.00 uur tot 16.00 uur klaar om de vragen van onze huurders te beantwoorden. Een groot deel hiervan is telefonisch maar ook via Social Media en andere kanalen weten onze huurders ons goed te vinden. En dit gaat over de meest uiteenlopende onderwerpen. Van overlast tot een betalingsregeling en van woningzoekenden tot reparatieverzoeken. Kortom; super gevarieerd en nooit saai!
Natuurlijk doe je dit niet alleen. Je werkt in een super team waar je met zo'n 20 collega's; een gezellige mix van jong en wat ouder en van starters tot ervaren medewerkers Frontoffice, de taken verdeelt en het werk regelt. Dat betekent dat je de ene keer aan de telefoon zit en de andere keer administratieve taken of Social Media behandelt.
Wat kun je van ons verwachten?
Als starter sta je er natuurlijk niet alleen voor. Je krijgt een goede begeleiding waarbij je directe collega's je helpen om niet alleen de systemen maar ook de organisatie te leren kennen. Daarnaast loop je met verschillende mensen mee van andere afdelingen om een goede indruk te krijgen van wat we doen. Is dit traject achter de rug, wat meestal zo'n 6 maanden duurt, dan bieden we je de mogelijkheid om hybride te werken. We zijn één van de weinige corporaties waar de medewerkers Frontoffice ook deels vanaf huis mogen werken.
Maar ook als je ervaren bent, houden we je vaardigheden op peil. Door periodieke trainingen en workshops werken we aan jouw skills. Daarnaast krijg je volop ruimte om jezelf persoonlijk en sectorinhoudelijk te ontwikkelen.
Wie ben jij?
En ben je niet helemaal zeker of dit wel het soort werk is wat je zoekt? Laat het ons weten, we laten je graag een ochtendje meekijken voordat je beslist.
Wat bieden we je?
Ben jij de medewerker Frontoffice die wij zoeken?
Vertel ons waarom deze functie bij jou past en hoe je deze succesvol wilt oppakken.
Neem dan contact op , haar telefoonnummer of neem contact op met onze afdeling HR via .
Functie: | medewerker frontoffice |
Startdatum: | 21-4-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3892 – 3892 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Vidomes via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Delftkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de delftkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Delft via Delftkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Delftkrant.nl.
© Delftkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.
Laatste blogartikelen