Vacature Technische Klantenservice 2e Lijn

Technische Klantenservice 2e Lijn in Delft

logo

Onze producten

Pomp AO

Hybride

Pomp AO, Pomp T & Element

All-Electric

Versterk ons team

Technische klantenservice 2e lijn

Onze missie

Bij in Delft draait alles om het bieden van snelle, betaalbare en stijlvolle duurzame verwarmingsoplossingen die voor iedereen toegankelijk zijn. We begrijpen dat de huidige duurzame keuzes soms duur zijn, lawaai maken en niet geschikt zijn voor alle soorten huizen. Dit maakt de overstap naar duurzame warmte lastig. Maar wij willen juist vooruit!
Ons doel is om geweldige verwarmingsproducten te leveren die voor iedereen gemakkelijk te gebruiken zijn, ongeacht het type woning. Of je nu in een appartement, huis of een andere plek woont, we willen dat jij zonder gedoe kunt genieten van duurzame warmte. Dus waarom zou je nog wachten? Solliciteer vandaag nog en help mee aan de oplossing voor een van de grootste uitdagingen van onze tijd: duurzame warmte voor iedereen, overal!

Jouw bijdrage aan onze missie

Om het iedereen zo makkelijk mogelijk te maken verkopen wij onze warmtepomp direct aan onze klanten. We helpen onze klanten van A -tot Z bij de verkoop en installatie van onze eigen duurzame verwarmingsproducten. Maar daar stopt het niet. Als de producten eenmaal zijn geplaatst, vinden we het heel belangrijk dat ze top blijven werken. Daarom bieden we onze klanten ondersteuning via een App. We verzamelen gegevens van elke warmtepomp en gebruiken deze om te beoordelen of er onderhoud nodig is en om de prestaties van de warmtepompen te verbeteren.
Jouw rol is van groot belang om ervoor te zorgen dat al onze tevreden klanten, tevreden blijven. Dit bereik je door complexe technische vragen te beantwoorden, de verzamelde gegevens te analyseren en de warmtepompen te optimaliseren.

Waar we naar zoeken

  • Een afgeronde HBO opleiding in een technische of sales richting

  • Ervaring met (technische) klantgesprekken en mailcontact

  • Ervaring met CRM systemen

  • Ervaring met warmtepompsystemen of complex loodgieterswerk is een pré maar geen vereiste

  • Ambitieus

  • Leergierig

  • Probleemoplossend

  • Communicatief sterk

  • Zelfstandig

Dagelijkse verantwoordelijkheden

  • Klantcontact met onze bestaande klanten voor 2e lijns technische vragen of service verzoeken

  • Het bekijken van warmtepomp data om de oorzaak van een mogelijk storing te achterhalen

  • Het hanteren en maken van flowcharts voor probleemoplossing

  • Het instellen van de parameters van de warmtepompen van onze klanten

  • Het plannen van onze servicemonteurs

  • Mee met de service monteurs bij complexe reparaties uitvoeren

  • Meedenken in het verbeteren van het proces van service & optimalisatie

Tekenen van succes

  • Snelle en klantvriendelijke service

  • Elke klant krijgt binnen 24uur een reactie

  • 500 positieve reviews van blije serviceklanten

  • Een duidelijk proces voor de meest voorkomende meldingen

Onze cultuur

  • Een jong team met een unieke doorgroeimogelijkheid. Vanaf dag één maak je echt impact.

  • Samen bouwen we aan een bedrijf, van scale-up naar de grootste van Nederland

  • Platte organisatie, jij draagt de verantwoordelijkheid voor jouw klanten en installatie teams

  • Een steile leercurve.

Wat wij bieden

Naast het aansluiten bij een scale-up die de transformatie van duurzaam wonen leidt, kun je ook een groot aantal voordelen verwachten. Denk aan een contract met een uitstekend (start-) salaris (€2.500-€4.000), 27 vakantiedagen, een laptop & telefoon-pakket en lunch & drankjes op kantoor. Daarnaast werken wij flexibel dus kun je een deel vanuit huis werken of op een van onze 2 locaties (Utrecht & Den Haag).
Bovendien hechten we veel waarde aan jouw persoonlijke vooruitgang. We bieden je een digitaal leerplatform waarmee jij, in overleg, persoonlijke trainingen kunt volgen en certificeringen kunt behalen.
is er trots op een equal opportunity-werkgever te zijn. We discrimineren geen enkele werknemer of sollicitant op grond van ras, huidskleur, religie, nationale afkomst, geslacht (inclusief zwangerschap, bevalling of gerelateerde medische aandoeningen), seksuele geaardheid, genderidentiteit, genderexpressie, fysieke of mentale handicap, of leeftijd.

Belangrijke informatie

Flexibel

Full time

WO

€2.500 - €4.000

Solliciteren

Jouw carrière bij start hier - verbind je talenten met ons voor een schonere wereld.

Blijf op de hoogte van de laatste updates en ontwikkelingen van



Functie:technisch klantenservice 2e lijn
Startdatum:12-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 2500
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met DeWarmte via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Delftkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de delftkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures delft
  2. Technische Klantenservice 2e Lijn DeWarmte 12-05-2024

Bekijk ook andere vacatures